۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خبر داد:

بارش اولین باران رگباری خراسان رضوی در تابستان

بارش اولین باران رگباری خراسان رضوی در تابستان

مشهد - رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی هستیم و عصر فردا، بارش‌های رگباری به ویژه در قسمت‌های شمالی استان رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی قاینی‌پور گفت: از امروز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی هستیم و عصر فردا بارشهای رگباری به ویژه در قسمت‌های شمالی استان رخ خواهد داد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی دما در استان خراسان رضوی از فردا اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با سه درجه کاهش به ۳۵ درجه می‌رسد و تا روزهای میانی هفته آینده به میزان ۶ تا ۷ درجه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک از روز جمعه همراه با احتمال بروز خسارت برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

قاینی پور از افزایش دما در روزهای پایانی هفته آینده خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد افزایش میانگین دمای هوا و موج گرما در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کد خبر 4958324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha